vi drog till åre!

jo minsann, sagt och gjort, vi stack iväg ett par dagar till snön. Så himla mysigt. Skönt med liten minisemester, massor med snö och solen som tittade fram lite då och då.

alma bara växer och växer. bajsar nästan bara i pottan och är nästan helt torr på dagarna. hon är duktig den lilla fisen.
vi tränar och tränar. dock ingen dagisplats ännu, från måndag jobbar jag som ett djur, så jag vet inte hur det skall lösa sig, men jag får väl ta lån och hyra in en nanny..
Eller någon som erbjuder sig frivilligt?!
image305

image306





image307

image308









Pappa K har gjort ett projekt i skolan som blev omnämt i tidningen idag, ta en titt, inte en helt dum idé faktiskt
www.billigastpabolaget.com
och artikeln: http://sydsvenskan.se/ekonomi/article303301.ece

Nu skall jag sova för imorgon skall jag vara hårmodell heeela dagen. Ahh så gött att bli fin i håret aldeles gratis. Gratis är faktiskt bäst.