o här händer det grejer...

valpar, semester, vattkoppor, bröllop, dop, bil mm... ja jag vet inte riktigt var jag skall börja.
hemma igen från två veckors undebar semester. ner genom europa, lite italien och lite ungern. vi har gjort vår första roadtrip utan mamma och babbo. vi klarade det galant juh.

kom hem till fem underbara valpar. finns det intresse hos någon så är det två hanar och en tik till salu. vi skyndar långsamt. men dom är fantastiskt söta. lovar. sessan är återigen världens bästa hund och vårdar sina bebisar perfekt.

lille William har blivit invigd i kyrkan och heter numera William Andrea vet inte efternamnen men antagligen Mugelli Ohlsson. could be.

semestern bjöd på mycket strand och en del stadsbesök. för mig var Venedig helt nytt och även balatonsjön i ungern. lite annat var oxå nytt men jag har inte full koll just nu.

väl hemma igen så har jag börjar jobba. designern ringde innan och sa att jag skulle komma dit, oups, hade glömt.. sånt händer. både min och almas klänning är nästan färdiga. såå himla fina. love och längtar tills vi får klä på oss dom där fina kreationerna. tack kära Dana.

nu när vi kom hem så kändes alma väldigt varm. lite konstiga prickar på kroppen.. jadå visst har  vi fått vattkoppor. tackar bara att det inte kom för en vecka seddan. är det någon som vill smaka på prickarna så är ni hjärtligt välkomna. lär ju spendera både en och två dagar här hemma nu.
lilla fisen. tur hon inte följde med till husvagnen som hon önskade. jobbigt för henne och ligga där aldeles prickig.

om ett par veckor kommer min farmor, hon har inte varit i sverige sedan 1997. jag längtar verkligen. fast vi precis träffades så är det mysigt. hon är så gullig den lilla damen.

sist men inte minst så stundar den stora dagen. ahh det kommer bli överfett. fixar med en massa hela tiden. men det blir roligt. eller ja, ni mina kära vänner, ni får hjälpa till och göra det till årets fest.
räknar kallt med det:)

tack snälla brudar för möhippan. ni är underbara. i love.



vi steker:)






gulligaste nonna och bebisalma.

alma fick flätor av en kvinna på stranden. snällt va!! gullegrisen.


så dom små busarna




nu är det slut för idag:) gonatttt