3440gram

Tänk om jag skulle ha lika lätt att gå ner i vikt som lill damen har att gå upp i vikt? Då hade saker och ting varit ganska bra faktiskt. eller ja, för min del.
Äpplet borde verkligen gå upp lite mer än vad hon gör så nu får vi kanske kicka in med lite tillägg.

Bvc tyckte jag skulle ge det ett par dagar till, för hon har iallfall gått upp i vikt så så farligt är det inte.


nybadad

Igår spyddde hon en riktig kaskad spya, stackars lite flicka, de bara sprutade kräk ur näsan och munnen. Ush, de var så hemskt att se, men vet ju hur de känns och då när hon är så liten så känns det inte alls kul. Men hon var lika lugn och fin som vanligt. Jag fick tvätta av henne som snabbast i vasken och sedan tappa upp ett mysigt bad så vi kunde bada. Hon bara tittade och jollrade lite precis som vanligt.

Hon njuter verkligen i badkaret. De är ju bra.

Var hos mormor hela dagen igår, fick mat och kollade på gamla roliga filmer. Alltid lika kul.

Har nu äntligen satt  mig här framför datorn efter en riktigt lång blöt dag i den vackra skånska vintern. Pffffff..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback