Aldrig blir de bra ju.

Jaha, samtal från MAS. Ditt barn har en bakterie i ögat. Vi hittade den när vi hade gjort FYRA odlingar..

Jag tycker att de är katastrof att jag skall behöva be om odlingar. Som svar får man hela tiden att de är normalt med ögononflammation, så gå hem och lägg dig och skit i om ditt barn kommer vara blind resten av livet.

Snälla MAS, kör upp era okompetenta läkare i röven. Ge mig privatiserad sjukvård så kanske man vågar gå till sjukhuset. Som de är nu så kan man ha sin egen doktor. Fan så mycket bättre.

Gav mig recept på antibiotika, vågar man börja ge henne? Vem vet om man har fått fel provsvar?? Med tanke på att i måndags var ingen växt funnen på samma odling som idag visar på bakterie. Är inte de sjukt?

Lyxåket
Hon har iallafall en fin babysitter och en liten vakthund som vakar över henne (Nej, hunden slickar inte henne i ansiktet, bara luktar)

Kommentarer
Postat av: Privatiserad sjukhus

tror du verkligen att det skulle vara ett bättre alternativ? i ANDRA LÄNDER DÄR DETTA FINNS så mutar man sina läkare, vet du det? Vill du ha sån sjukvård i Sverige?

2007-04-02 @ 10:13:05
Postat av: Anonym

ja, privatläkare hade varit sååå mycket bättre. det beryder inte mutor och liknande bara för att de är privat. säkert vissa ställe, vissa länder och vissa läkare. jag evt inte om du, anonyma person, besökt sjukhusen, har varit med om det problem som vi. för mig och min familj så har jag hur gärna som helst privatvård. du får gärna gå till de statliga sjukhusen. jag vill iallfall undvika.

2007-04-02 @ 20:43:07
Postat av: Anna

Hej det var länge sedan jag skrev detta. Ja, jag arbetar på sjukhus. Som din syster.

Så jag vet vad jag talar om. Jag menar inget illa i.ö

2008-08-24 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback