Drama queen.. ohh yesss

Lilla äpplet är minsann en riktig drama queen. Blir besök på affären för att köpa ett fint tygmärke som berättar hennes sanna jag. De lilla äpplet ligger här som en korv i mitt knä, flyttar jag henne till hennes filt så vaknar hon och skriker sånna riktigt dramatiska skrik så grannarna tror väl att jag misshandlar henne.


För en stund sedan så drack hon sin första ersättningsdricka, hon var så duktig och fattade precis hur man skulle dricka för att få i sig från den där konstiga skålen. Så duktig.

På lördag skall jag på teater, Pappa får vara hemma med henne själv då, super om de funkar med tillägg då så hon inte behöver köra hela föreställningen som brukar starta direkt när jag lämnar lägenheten. Då kan hon inte skylla på hunger iallafall!!

feed me
HUNGRIG??

Men hon är överlag en riktig liten diva. Häromdagen pekade hon finger till mig. Snällt barn va??

arga divan
Bittra lilla divan

finaste tjockisen
FInaste tjockisen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback