Små späda skrik..

ibland undrar jag om hon övar för en roll på operan!
 Lilla skriket, ny blöja, de brukar lugna henne. Men hon är inte så skrikig, mest snäll och söt faktiskt.

Igår var farbror V på besök. Han är så himla snäll. Alma fick en fin skallra som var hemmasydd. Värsta hantverket. Tusen tack!

Ny medicin idag, ögat blir väl bra nu då, läkaren säger det iallfall. Blir hon frisk så skall jag ALDRIG mera besöka malmö sjukhus, de blir lund om jag så skall krypa dit på stumpade ben.

randig pyjamas
Sötaste bebisen

snigelkläder

Hos pappa i snigelkostym.
finaste handen'

Kommentarer
Postat av: mormor

Kastar mig in på hemsidan dagligen för att se om mitt lilla Barnbarn har växt sedan sist jag såg henne. Härliga bilder, fortsätt att berätta, hoppa över UMAS delen den är lite tråkig. Om diarre kan jag säga att du skall äta eller dricka lite som stoppar, blåbär eller annat stoppande så går det över lite i mjölken. En trevlig hemsida kan jag rekommendera med tanke på farbror V fina skallra.
http://www.kalika.se/KA/sjohast.html

kolla in på Kalikå trevliga skallror mm
Jag har en liten bok mmed en massa mönster som jag köpte i slutet på 70-talet den kan du få låna och sy mer mjukis saker av./mormor som just ser harry potter

2006-12-09 @ 22:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback