tredje adventsmys

av gammal tradition så brukar vi "fira" tredje advent hemma hos mamma, nära och kära är inbjudna och allt som oftast blir det mycket trevligt. idag var de stora dragplåstret givetvis lilla Äppelskrutten. Hon hade dagen i ära försökt klä ut sig till pepparkaka och de verkade som dom flesta förstod det!pepparkakan
Pepparkakan


mycket folk kom, trevligt. Nonno lagade mat som vi dock inte han äta förrän efter att alla gästerna hade gått hem igen. synd men sant.
 nonno

så vi har varit hemma hos lilla mamma hela dagen nästan, Kristian har varit hos nonno men jag hämtade honom och så var han med en liten stund innan vi skulle sticka hem igen. givetvis var sessan också med hela dagen, nu är hon så trött efter att hon har jagat godsaker hela eftermiddagen, så hon däckade så fort vi kom hem.

tänk att de är julafton nästa vecka, helt otroligt. jag har inte fixat många julegaver, en del men verkligen inte allt.

alma får paketer hela tiden, fuskigt. men jag får iallafall öppna dem:)
idag blev de liter nya kläder och en supersöt hängmobil.och en liten gossedjurs känguru. Tack alla.glöggpipperkagor
en liten del av dagens kalas.


tittut
lilla sötnosen så klart.


imorgon är de vny vikt på bvc, håll tummarna för oss. kanske 200 g??

tack muttti för en super dag.


Kommentarer
Postat av: , tredje gången gillt

Nu har jag toolbarbookmarkat den här sidan, så underbart kul att kunna hänga med lite på avstånd. Ville också säga att du verkar vara en helgo mamma, så lugn och harmonisk och balanserad, framförallt. Hade kanske inte väntat mig något annat men å andra sidan hade jag ju inte ens väntat mig ett barn. Nog tjatat om det. Stor kram

2006-12-18 @ 23:01:35
Postat av: Lisa (und das Iggy)

när Manson berättade attAlma hade en blogg blev jag ganska impad. 1,5 månader och redan literat it-personlighet?! attans, min kan mest bajsa..och det med bravur. undrar om det finns mästerskap för det? kanske pris? Nobel?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback