Glad påsk

fick man inte påskpresenter när man var liten?? jo jag tror minsann det, eller iallafall påskägg juh. när skrutten blir stor så måste jag vara den där duktiga mamman som gömmer påskägg i halva huset och ger ledtrådar med hjälp av fågel, fisk eller mittemellan.

jag har alltid varit mot de där med traditioner och sånt, men nu när hon finns så kanske det tillochmed skall bli roligt. eller, vi i vår lilla familj ska skapa egna traditioner. fast så kanske de är i alla familjer.

svårt det där.

nu är vi på väg hem till mormor, andra dagen i ätandets tecken. mums. igår utlovades det att annan mat än rester skulle serveras. ser fram emot det hela.

vännen har investerat i vikter till promenaderna, antingen spänner man dom om fötterna eller om handlederna. vi funderade på vanliga hantlar, men kom fram till att de nog blir svårt att köra vagnen med hantlar. jaja, nu blir de förbränning till tusen iallfall.

längtar redan till nästa prommis. kanske redan imorgon.

tyvärr kan jag inte lägga in några bilder idag. kommer kanske ikväll, alma har klätt ut sig till påskägg. finaste.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hellu, jag vill också bestämt minnas något om påskpresenter och det var nice så kör på det! Kram/Lisa

2007-04-07 @ 21:38:56
Postat av: cecilia

Hej Anna värsta präktiga morsan du blivit inte likt dig *smajl* ha ha men visst ändrar man sig i vissa avseenden då man får barn, vissa saker som tex traditioner känns plötsligt viktiga....vi kommer gärna och hälsar på en solig dag för en kall öl på ngn trevlig uteservering oh så stooooor lila alma blivit chezzuzz vad tiden går//ha det gott cecilia och co..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback