kinesisk tortyr (eller vad det nu kallas)

Skrutten har kommit på att hon kan göra samma ljud om och om igen, tills vi typ får sår i öronen och blodet rinnet ut. men visst, vi ser henne och tar upp henne ganska ofta när hon börjar med sina entoniga ljud. Gaahhhhh. hoppas de utvecklas snart.

idag har jag för kanske första gången sedan alma föddes, varit uppe från de att hon vaknade. alltså, hon brukar vakna typ 06.30, sedan somna om, men jag gick faktiskt upp med henne vid denna okristliga tid. herregud. jag hade inte kunnat ha ett arbete där jag var tvungen att stiga upp i ottan. jaja, kl är 08.10 och almas frukostgröt är redan intagen och om kanske en timme är det powernap som gäller och då kan jag fortsätta mina hushållssysslor, tar dubbelt så lång tid när hon är uppe ju!

igår pysslade vi, gjorde färdigt en massa fint till lördag, skall städa idag, så slipper jag göra det imorgon. imorgon är de  shopping i stora mataffären med far. matllagning och fikatillagning.

kanske onödigt att styra upp värsta, då typ 10%har svarat att dom kommer. bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback