tänder på gång..

man ser den lilla huggtanden, snart är de faktiskt ute och då antar jag att hon får sluta bitas annars gör de nog ont.

lördag är de namngivning, när man skriver OSA på ett inbjudningskort, betyder det att man INTE skall medela om man kommer eller inte???
 visst har vissa medelat sig mycket fint men en hel del tar nog bara förgivet att man fattar att dom kommer och andra som jag inte tror kommer, som man bjudit lite bara för att de skall vara så, har inte ens tackat för inbjudan... jag utesluter nästan helt att dom kommer och bjuder dom aldrig igen.
sjukt störigt när man försöker räkna på hur många som kommer eller ej. jag blir oxå tokig om folk som säger att dom ska komma, kanske glömmer eller helt enkelt missat. ja de skall bli en mycket spännande happening.
hon har iallfall fått världens finaste klännning. så damen blir fin.

återkommer med info om hela händelsen.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Och så finns det ju de som OSA:ar för sent, fast de fått inbjudningskorten lååångt tidigare. (Vi, t.ex.) :)

2007-04-25 @ 20:09:29
Postat av: lisa

vi har samma strul. nästa helg och inte ens hälften har hört av sig. man kan inte låta bli att undra om de ens fått korten? eller om folk ens vet vad osa betyder?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback