fest i hela stan

nu sparkade det igång. tillställningen som lockar ut alla möjliga på gatorna. popsnörena på mölle platsen, poeterna på lördagsplan ungdomsgängen på stortorget och dom där crazy killarna träffas på raul wallenbersplatsen.

dyr langos, massa smink, indian tröjor, turkar, musik, fylla, tivoli, pisslukt och annat trevligt är väl det som gör en bra festival eller?? ja, om man tittar sig runt.
själv skuttar jag runt med bebis på magen, lyssnar på musik, låter mig underhållas av alla dessa underliga folk och bara njuta av att det tar 22 sek att gå hem när jag är nöjd!!

image238

image239

image240

image241


mina kära sover, jag med, gonatt

Kommentarer
Postat av: Tania o Ebba

Ta en fika i Stadsparken nästa vecka om det är fint väder? Kan ju köpa med oss lite käk och sitta i gräset så kan bebisarna beta. Ebba är bra på att beta gräs^^

2007-08-20 @ 10:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback