mormor och morfar i skanör.

solen skiner på oss här i skåne och det är riktigt najs att vara ledig.
lite tråkigheter har vi här men det är på bättringsvägen så vi håller tummarna.

jag och alma hängde med mormor och nonno till skanör igår. mysigt. solen sken och vi fikade och shoppade lite på loppis. mysigt.
 
sen kom joel. så blev det gunga och sandlåda. god mat och trevligt sällskap.
jag är så lycklig att solen faktiskt fortfarande lyser. jag hade nästan gett upp hoppet om solljus. försöker åka till stranden så mycket som möjligt och steka.
alma steker också, ser snart ut som en kålbit. snyggt. barn skall vara bruna.
en dag skulle kristian följa med på stranden. det var ju trevligt. kanske i en kvart. sen ville han hem igen. inget bra att ta med pappa på stranden. i fortsättningen blir det vänner och barn. sorry dad.

image227


image228


image229
damen har sin finaste pokerdress på sig.

image230
mums med lite bröd.

image231
fabror joel är en van gungare och komenterade att han faktiskt brukar gungaa barn mot betalning. inte hos oss:)


idag har vi varit lite på stan, hälsat på farfar och ätit lunch med åsa och kristian. vi har även hittat bröllopspresent och väntat in att det skall bli imorgon så kristian skall fylla år. får dock påminna honom heeellla tiden att de är imorgon han fyller år.  jag är världens sämsta husfru och har INTE bakat någon tårta. jag som älskar födelsedagar.

image232

image233



image234


ps. skojjade bara om det där med att barn skulle sola. alma är typ lika vit som en alvedon. det är nog bra.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Dad

för de som bryr sig... det var säkert 2 timmar vi där innan jag ville göra nåt mer, inte nödvändigtvis gå, men kanske mer än bara "steka" ;-)
hehehe
sorry mom ;-)

2007-08-10 @ 12:49:26
Postat av: Tania

Äntligen kan jag skriva kommentarer på din blogg, min dator har bråkat som fan.
Gud så stor Alma är=) Jättesöt.
Sugen på att ta en fika någon dag ?(när jag är rikare än vad jag är denna månaden)
Ha det bäst, du är en supermamma^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback