stress, spya och parken

idag skulle vi till parken. snabbt efter jobbet.

ohh nästan framme i farfars garage så hör jag hur damen ulkar och sedan lät det som hon kvävdes. (hon sitter bakom mig i bilen)  så jag gasade på och parkerade i garaget och kastade mig bak och tittade på henne och hon spydde, spydde och spydde. stackars lilla bebis. dumma dåliga jag hade inga extrakläder med mig, så snabbt upp till farfar och sedan en snabb spurt till H&M för att köpa nya kläder, vi skulle ju leka i parken.
väl framme i parken så hade nästan alla gått hem. men solen tittade fram och vi njöt ett tag.

skönt.
nu skall solen äntligen titta fram i en hel vecka. vi inleder med stranden på måndag,
de e najs

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Ja, usch vilken dålig mamma du är som inte alltid har lilla väskan med extra allt i, det trodde jag att du alltid hade med dig, som en utväxt ungefär. Fast å andra sidan är det skönt att läsa att du inte är mer än människa, det är tillåtet att glömma eller helt enkelt välja bort vad man tar med sig. Tycker det verkar som ni fick en skön dag iallafall. Ha det bra i värmen från en som börjat jobba denna veckan.

2007-08-07 @ 13:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback