alla hjärtans dag

hoppas folk förstår så mycket jag älskar mitt barn, vårt barn. lilla skrutten ligger här i sin lilla stol och leker med sitt fina fiskskelett som V sydde till henne, hon kan knappt hålla sina ögon öppna men hon försöker allt vad hon kan för att minska risken att missa något.

när jag sneglar över åt hennes håll så blir hon aldeles glad och bjuder på ett litet leende.buset

älskar alla sina barn på ett sätt som gör att man saknar dom bara hon har sovit ett par timmar.
jag skulle kunna bära runt på henne 24/7 om de bara hade fungerat.

jag kan inte i mitt stilla sinne förstå hur folk faktiskt kan vara riktigt dumma mot sina barn. inte allt för längesedan stod det om en man som hade SKAKAT ihjäl sin 6 veckor gamla bebis. hur FAN kan man göra en sån sak?! jag kan förstå att man blir frustrerad om barnet skriker/gråter väldigt mycket. men alla barn är snälla.

och den sura lilla damen är så trött, ändå kan hon inte låta bli att skratta. de kan vara åt mig eller så är det åt musiken, en gammal slagdänga från Roxette.

mitt finaste barn.

Kommentarer
Postat av: Marie-Anne

Ja. precis så är det att ha barn. Man trillar ner ett pinnhål och är inte själv först längre, inte överst på pidestalen det är ens barn.

2007-02-14 @ 20:31:11
Postat av: tant lip

det lilla äppelmånstret asså..hon är SÅ fin!! blir glad av att gå in här på bloggen och kika på alla bilder..är särskilt förtjust i den när krillan ligger ner & håller upp alma, hon ser så nöjd ut på den bilden. fina lilla superbebisen!! kan vi inte leka snart? jag saknar er som faaaaan juu..pussar på er, & happy valentines i efterskott!!

2007-02-15 @ 21:32:45
Postat av: Maggan

Jag brukar sakna Ludwig när någon annan hållit honom en liten stund! :)

2007-02-16 @ 12:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback