jobbigt att vara sjuuuuuk

alma är lite snorig, jag och K är febriga och snoriga. stackars lilla skrutten, hur skall man orka att vårda henne när jag knappt orkar vårda mig själv. de är nu man känner sig som ett litet barn.
dock har snälla moster fia kommer och tar ut henne i vagnen en stund i eftermiddag.

annars har vi haft en aktiv helg. hälsat på två helt nykläckta bebisar. Ludvig och ebba. inte från samma familj men nästan lika små.
Alma som är så liten såg ut som en gigant. hon såg helt broilad ut. jag kunde bara konstatera att de är skönt att hon nästan håller sitt huvud själv och att hon kan sitta upp i ens knä utan att bara hänga som påse. dom där små gullegrisarna bara sov och sov. vaknade och åt lite och sedan somade dom igen.


ludvig
Ludvig


ebba
Ebba



äntligen kan dom åka i Åre. som jag har längtat. nu sitter Alma i sin lilla stol och tittar på super G och jag ligger på soffan och stör mig en del på kommentatorerna. men så är de väl med all sport.


om inte barnet har någon feber, men man märker att hon är lite gnällig, är de något allvarligt då eller kan man vara ganska lugn?

terroristen
terroristen

papsI meitai
väl inpackad

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Tusen tack igen för presenterna i söndags! Som tur är har vi inte behövt använda dem ännu. Stackars er som är sjuka - krya på er! Jättesöt bild på Ludwig (som stavar sitt namn med w). Kram, Maggan

2007-02-06 @ 17:07:57
Postat av: Piri

Puszi a családnak. Szépen fejlődik a kislány.
Piri

2007-02-07 @ 23:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback