så var de söndag igen..

dagarna bara rusar iväg för tillfället. tycker de är helg innan man hinner blinka. lika snabbt är helgen över igen.

inte för att de direkt gör någon skillnad för mig om de är helg eller inte, men det känns ändå.

kl är 08.40 och jag är vaken och dessutom ganska pigg. kan bero på att skrutten har sovit nästan hela natten och de är HELT underbart att, snart, snart.. slippa vakna och mata de lilla livet. Hon äter ju hela dagarna, så hon kan väl klara en natt eller?!

almaopappa


K och alma ligger och slöar en stund till villken faktiskt är ganska skönt. längesedan jag vaknade, var piss och dessutom ensam uppe.
kan vara gött ibland. lovar att sessan håller med.

idag är de födelsedags kalas hos J o M och även uppvisning av deras nya bebis. skall bli spännande att se de lilla underverket.
ska försöka köra en sväng till T också och hälsa på hennes lilla plutta.

nu är de kaffe pågång tror jag allt.

flirtkulan

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Tjejen!! Så stor hon har blivit =) Hur gooo som helst.. hoppas allt är bra med er.. KRAMAR Linda

2007-02-05 @ 23:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback