4322gram

och alla är nöjda och glada. sköterskan på bvc berömde hennes kunskap att båda ta flaska och tutte. visst är hon en duktig flicka.

idag har den stackaren haft sitt första besök på ikea.fy fan sa hon. jag håller med. de var en miljon människor där och jag spenderade alldeles för mycket pengar som vanligt.
men nu har vi äntligen ny skohylla, som förövrigt är en kökshylla egentligen. skumt. bara ren tur att vi hittade den.
nu sover den lilla loppan så fint i sin favvo sitter och jag skall sortera i skåpen och sy ett överdrag till hennes täcke. har kommit in i en ny kasta massa skit fas.hääärligt.

5

nu är de aktivitet, innan hon vaknar.

Kommentarer
Postat av: sue

...såg nu alla dubbelhakorna, ja det går uppåt. IKEA oj oj det är väl alldeles för tidigt för en januarirea för hennes del.
Släng nu inte en massa tänk på alla de som behöver saker,, suck kommer du och rensar hos mig med?

2007-01-04 @ 17:54:24
Postat av: Vargha Piroska

Sziasztok! Csak szeretném kipróbálni, hogy jól csinálom-e a dolgokat. Amit látok, hogy a kis csutka már majdnem 4 és fél kg. Úgy látszik a képen, hogy nagyon szeretne cumiból enni. Remélem nagyon jól vagytok és sok örömötök lesz még a pici lányban. Puszi. Piri

2007-01-04 @ 23:23:21
Postat av: tant anso

ska det slängas & sorteras?? I AM AT YOUR SERVICE! :) ska vi ses på lördag? det funkar bäst för mej..saknar er!!! pussar & kramar & gonnokocker till er alla!

2007-01-04 @ 23:44:52
Postat av: Helene och Attila

Hej på er tre! Så fint du har gjort Anna! Och så fin lilla Alma är. Det går ju verkligen så fort. Fantastiskt för oss som bor längre bort att kunna följa er vardag såhär.

Väldigt fin och rolig läsning. Ger mig en tillbakablick på första tiden som mamma. Jag sa just till A att jag önskade att jag hade skrivit ner mer av A och J utveckling. Har hela tiden tänkt att det där kommer jag ihåg, eller jag skriver ner det sen osv, men det gör man ju inte för det händer ju bara nya saker hela tiden ... Så fint för Alma att ha sen också.
Vi ser fram emot att få träffa er om några helger.
kram Helene

2007-01-05 @ 16:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback