besök hos farfar



tog en tur till lund idag, hämtade bilder som var i konstigt format och märkligt beskurna. men men, man lär sig av sina misstag. tog en tur hem till farfar. jag och kristian åt god mat och alma fick sig en liten slurk också. bjöd på lite skratt och de obligatoriska skriket vid påklädning. men sedan nöjd och glad som vanligt.

hon håller sitt huvud väldigt bra nu, inte perfekt så man får vara vaken hela tiden, men de blir starkare för varje dag som går. de händer så mycket hela tiden, hon kan nästan skratta på kommando och följer en bra med blicken. hon apar efter om man gör enklare miner och sedan skrattar hon. aldeles super söt.

idag har hon helt nya kläder på sig, eller inte nya, men äntligen har hon vuxit i dom. så nog växer hon. känns så lång nu.

Vi pratade om tanken på att hon själv faktiskt skall prata sedan. berätta att hon är hungrig eller vad hon nu har för olika behov. att man skall prata med henne och så skall hon prata tillbaka. helt galet.





favorit handen
handen i munnen så ofta det bara går... hmm. illa, men vad skall jag göra?!

Kommentarer
Postat av: Ola Jönsson

Jag får gratulera till tillökningen.

Fick höra via Lasse som jag stötte på i Göteborg att du fått en bebbe.

Nu är det snart dags att åka norrut till Abisko för ännu en säsong.

Ha de
Skåne Ola från Björkliden

2007-01-08 @ 19:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback