gott nytt år!!

då var nyår avklarat, nu är det alltså 2007, för er som har missat det.
vi var inbjudna på två kalas men beslutade efter moget genomtänkande att stanna på den första tillställningen. mycket trevligt hemma hos halvitalienska familjen. Alma uppförde sig exemplariskt. bjöd på vakna lugna stunder och mycket sovande. helt underbart.
dock så gjorde hon numero due big times typ fem i tolv, så stackars jag missade typ alla raketer och fick stå med näsan i senapssmeten.

med senap upp till hårfästet så lärde jag mig en läxa. gå aldrig iväg utan ett ombyte. hon fick göra slutet av kvällen som en liten chippendale men hängslebyxor utan tröja under. men de funkade det med.


9

i lördags var hon utomlands för första gången. vi reste ända till danmark. hon verka gilla det. spännande med nytt språk och sånt ju.

Inne på Illum har dom en champangebar, där satt en kvinna och drack champange sammtidigt som hon ammade sin bebis. de tyckte jag såg kul utt. hmm. välkommen till danmark.

8


moster sophia var här och hälsade på i lördags också. Alma passade på att göra både numero uno och numero due och lite kräk på henne också. duktig flicka!

6




4
och så cleo som vaktar bebisen hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå den 7e? nu har min alzeimers satt in ordentligt...:) puss på dej & din dirredotter!

2007-01-01 @ 21:29:22
Postat av: tanten igen

föresten så behöver jag lite hjälp baby...din jolanta-tanta, vad tar hon för en klippning + färgning? telenr?? pussen på tutten!

2007-01-01 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback