lilla trötta i poolen

idag hade vi första besöket på öresundsgårdens babysim i limhamn. faktiskt mycket trevligt och de verkade som om alma verkligen tyckte de var mysigt. hon slickade i sig vattnet som värsta lilla hunden. gullunge.

inga dykningar idag utan bara mysigt runt i vattnet. lugnt och stillsamt men mysigt. dock blev hon så trött efter detta simpass att hon har sovit typ hela dagen, vilket jag får äta upp nu när hon i princip vägrar att sova. men så klart, hon kan inte sova 24 timmar i sträck liksom.

så nu får jag lyssna på hennes skönsång ett tag antar jag. slutar hon inte så får jag väl ge upp och lägga henne i sängen och svettas som små grisar. håller ut ett tag till. de kan mycket väl vara så att hon lugnar sig aldeles strax och somnar sött i sin egen lilla sängsussar
kan ju önska...

just det, i söndags började polarn och pyret sin rea. de var verkligen som helvetet på jorden. herregud. kön ringlade sig nästan ut ur butiken och då var de fortfarande inte så att dom kastade sakerna efter mig. så vi struntade helt klart att gå in i butiken. tog det igår istället. lugnt och stillsamt och gjorde en del bra inköp, vill inte påstå att de var fynd men de är ju alltid bra kläder så kan man handla de hela lite billigare än vanligt så kan man vara lite nöjdare iallafall.

Kommentarer
Postat av: Maggan och Jens

Hej! Nu har vi hittat hit till eran blogg! Mkt trevligt! Hoppas vi kan ses snart. Kram.

2007-01-18 @ 19:46:15
Postat av: Anonym

Nu har jag tittat lite till här. Himla söt är hon. Jättekul att se bilder på henne med kläderna hon fick av oss, hihi.

2007-01-18 @ 19:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback