trötta dagar.

idag är jag helt färdig..jag orkar inte ens ta mig ur sängen. kl är 12:03 och jag och lilla äpplet ligger här och gör inget alls. torr blöja och mätt mage så kan hon sova lite till. var uppe och gick ut med sessan så tog batterierna slut.

kristian har fixat iordning i köket, plocka bort rester från igår. skönt. jag och äpplet har dock inte kommit så långt i vår vandring i lägenheten.

imorgon ska hon vägas igen, tycker hon har vuxit bra så jag hoppas alla blir nöjda och glada.7

Kommentarer
Postat av: Stolta farfar`n

Så småningom, men det blev jag helt fascinerad faktiskt i detta lilla skapelse! Vet Ni, att Ni har det vakraste lilla Äpplet i hela världen?! Ju mer tiden går, desto mer upptäcker jag hur mer och mer värmer hon upp mitt hjärta varenda gång tittar jag på henne, håller i famnen! Jag är stolt över Henne och jag kan bara än en gång gratulera och tacka till Er!

Zoltan

2007-01-02 @ 14:05:08
Postat av: Marie-Anne & Sandra

Vilka underbara bilder på Ert lilla Äpple, kommer med spänning följa henne både här och in real life.

2007-01-04 @ 12:52:21
Postat av: sue

alltsåå hur länge skall en mormor vänta på uppdatering?? har varit inne flera gånger den senaste timmen, hur är det och vad gör ni???
krama varadra från mig, har hängt upp en bild på ivas anslagstavla på den lilla plutten så alla kan se vilken stolt mormor jag är.

2007-01-04 @ 17:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback