snart semester.

ja, nu är nedräkningen igång. mindre än en månad kvar. de skall bli så fantastiskt skönt.
en vän till oss är där nere nu, han skickade glatt en bild på sig själv vid poolkanten.

de är nog välbehövt tror jag.

inatt satt jag och läste på internet om en familj som rest till asien ett flertal gånger med småbarn. så jag är stenlugn.
jag förstår inte varför folk säger " är de smart att åka så långt med småbarn??" spelar det någon roll om man är långt borta eller nära??

men vi kommmer klara detta fin fint. visst 10 timmar på ett flygplan, ja hon kommer säkert bli rastlös, men herregud, i flyger på källen, så jag tror att damen kommer sova.. gör hon inte det så får vi väl skiftas om att motionera i gångarna. har haft med småbarn när jag flög till nya zeeland, dom verkar ha överlevt.

jag behöver ett tips, skulle vilja ha en långsjal, men tunn. meitaien är så varm. någon som kan tipsa om något bra??

annars så sitter damen stadigt själv, har fyra tänder och ser ut som en liten bulldog. världens finaste. imorgon får hon tbc spruta. stackars liten. jag minns hur ont de gjorde.
img189

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback