allt går så fort.

tiden bara springer iväg. tycker jag skall göra en massa saker. helt plötsligt är det fredga igen och helgen kickar in.
inte för att de är någon större skillnad för mig och alma men de känns ju ändå liksom.

alma har börjat sitta med vid matbordet, stor flicka. har en egen tripptrapp stol. eller ja, som mycket annat är de min gamla. dock fick hon en ny bygel. riktigt nöjd att hon får vara med på ett annat vis. tråkigt att bara se fötter.

nu skall de börjas med smakportioner, jag skall koka lite potatis och morötter och se vad damen tycker om det. kul att hon kan börja äta lite normala saker. den där sörjan hon dricker kan inte vara rolig.

jag har faktiskt jobbat lite, uppskattade faktiskt att vara tillbaka, men inser att de är nog inte där jag skall stanna hela livet;)

skönt att komma till insikt!!

den lilla sitter här i sin stol, med båda händerna i munnen och sjunger lite.hon är så himla rolig. har kommit på att hon kan uppge små snabba exxtremt höga skrik. lika roligt var gång. eller ja de tycker hon iallfall.

tripptrapp

:)

:)

den lille

yo

nu blir det promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback