kreativa mormor..

ja, man tager vad man haver. ett mycket bra ordspråk måste jag säga. min mamma byggde en vagn till alma i helgen, vi skulle ut och gå men hade ingen vagn, vips hade vi en. mormor är en mycket kreativ dam.

alltså har vi hängt där i helgen, ute och promenerade i stormen, mycket skönt väder i solen men guuud vad onödigt att de blåste som aldrig förr.

det börjar dra ihop sig till namngivning. är lite nervös, saker och ting är lite huller om buller. iallfall har vi hittat världens finaste klänning. men liksom, ja de skall nog bli fint. alltså kalaset.


är de fel på bloggen eller på mitt internet???kreativa mormor
helt enkelt en bilstol fastknuten i cleos sulky! thanx granny.


mormor
sliter som en oxe, allt för att skrutten inte skall får vind i hela huvudet. OBS!!cleo springer vid sidan, lite senare på rundan önskade hon innerligt att hon fick ligga ovanpå alma...nixpix.

idag var det ny kursstart på simmet, tusen nya barn, vikarie och allmänt rörigt. men vi får alla vara glada för att vädret var helt fantastiskt. då jag och åsa har blivit riktiga promenadfreaks så promenerade vi fram och tillbaka. ja då kan man kränga en extra kaka utan att ha ågren. jag har ju faktiskt nästan tappat alla kilona igen.
ja, klappa mig gärna på huvudet;)

buttrik
visst är damen ett charmtroll.


igår så satt vi och tittade på ett videoklipp på en annan bebis, Alma blev helt i eld och lågor, skrattade och vevade med både armar och ben. hon är allt ett litet charmtroll. tror hon förstod precis vad den andra bebisen jiddrade om;)

mys
lite hår hade kanske inte skadat.

idag var vi hos frisören (jag o kristian skulle klippas). alma blev minsann nästan uppraggad av en liten kändisbebis.  de var en liten gullig pojke, tror  han heter maximilian. dom hade stylat hans hår, för han hade lite hår, i en blivande fotbollsfrilla. pappa upp i dagen.
tur att kristian är lite vaken för jag är ju disträ och fattade ingenting. haha.

puss
hoppas inte lilla barnet ärver allt förmycket av min och kristians skarpaste drag.. guess what!!??

idag skall minsann farfar också bli representerad
farfar001

lite american idol nu. kvalitets tv. alma sover.
tvtitt

Kommentarer
Postat av: Tania

Du å jag borde ta bebisar och gå ut å gå nån dag när du e i Lund! Mina päron bor ju nära din mamma för bövelen! Slå en pling om du har lust =)
Kram

Postat av: tant

alltså, bilden när lillfraulein styr upp elvis-minen...priceless!! :) puss.

2007-03-28 @ 12:30:50
Postat av: lisa

jag börjar nästan tro att det finns ett universalt bebisspråk för Iggy reagerar precis likadant. tysta bebisar är inte skoj men bebisar som pratar inklusive klipp av henne själv?! party party.

overallen är köpt på Tradera av en tjej som importerar kitchiga prylar från Asien.

2007-03-30 @ 10:44:50
URL: http://www.schmut.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback