sova, rotmos, bönor och annat najs

hon är en nöjd dam. en söt, fin, vacker nöjd liten dam.
äter med glädje allt som serveras. böngryta, rotmos, äppelgröt, bananmos, dinkel.. ja hon äter då som en liten avfallskvarn. lilla gullunge.
som jag älskar mitt barn. eller kanske vårt barn.
hon låter mig sova, nästan hela natten varje natt.
på dagen skrattar hon.
ohh så fin.

vi skall på semester. lååångt. de kommer gå bra. jag ser oftast fördelar i livet och förtränger nackdelar. försöker se ljuset istället för mörker.
de blir bra.


hello001


ja. sex månader har sprungit iväg.
snart midsommar.
sen semester.
sen 25 år.
sen 1 år.
sen jul.
stopp stopp stanna. sen springer hon väl själv.

hon åt pizza kant häromdagen. ohh den lilla avfallskvarnen.
joel&ellen187
happy.


image188
soooommmmmaaaar.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj. Vad förvirrad jag blev när Ellen plötsligt satt med ert barn i famnen. Sedan såg jag pojkvännen och förstod kanske kopplingen. Vilken gullunge hon är (Alma alltså...) Kram/LundaLisa

2007-05-27 @ 16:38:40
Postat av: Emelittan

Åhhhh vilket fint barn du har! Mamma Ingela hälsar också att barnet är välskapt! Jag kommer tillbaka till södra Sverige lite senare i sommar och då stannar jag längre - vill hälsa på er då. Puss å kram/ Tant Emeli

2007-06-02 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback