Kalas i dagarna tre.

Så, nu har alma fyllt ett år. nu är hon stor och snat redo att flytta hemifrån. Iallafall in i eget rum.
äntligen är nämligen våran hall målad och fixad så nu kan hon byta rum. lite ledsamt för en liten mamma men jag tror det blir bra. sessan får vakta henne.

hur som helst som blev det kalas. först lite med barn här hemma, Ludwig och Amy. sedan på fredagskvällen kom fia och babbo, mamma titta in en lite sväng också.
Sedan på lördag blev det släktkalas hemma hos mor min. mysigt var det allt. efter alla tillställningar så var alma så trött att hon somnade innan hennes bilbälte var knäppt.

image271
Alma ska bara ringa en kompis som var bjuden.


Lilla Ludwig var med på kalaset


och amy var också här.


Sen blev det kvällskalas


image277



image279
gästerna

image280

hejdå

Kommentarer
Postat av: sue

ta genast bort kortet på mig annars blir det inga fler kalas..stackarn får ju ångest om hon skall se sin mormor på det viset. Tack för ordet

2007-11-15 @ 09:30:38
Postat av: Marie-Anne

Måste faktiskt hålla med mormor där, du ser as trött ut. Tar de musten av dig?

2007-11-17 @ 23:03:25
Postat av: Lisa

Fina bilder. Särskilt den på Sue. Precis som jag känner mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback