mitt i allt kom valparna...

men lilla sessan, ett par dagar till skulle de ju klämmas.. jaja, hur som helst så fick mamma och margareta agera förlossningssköterskor.
mitt i bröllopet kommer första valpen. sedan ploppar dom ut, en efter en. tre tikar och två hanar. så himla fina är dom små liven.
alma skrattar åt dom och sessan morrar åt alma. fint.
en av valparna är nästan självmordsbenägen, den rymmer hela tiden..får passa den så den inte kläms någonstan eller fryser ihjäl. stackars sessan hinner inte med fem barn. jag förstår henne, ibland hinner man själv knappt med ett barn ju!!!

hur som helst så blev marcus och anna gifta. så fint så fint.

image253

image254

kommer fler bilder så småning om!


Kommentarer
Postat av: cecilia

Hallå ja...då får man gratulera till valparna otroligt söta..
JAg har tappat bort ditt nummer kan du inte ringa mig en dag. Charlie e stora killen nu går på dagis han bara älskar att gå på dagis "najs" och lilla Alma har blivit STOR flicka...ha det gott //cecilia med flock

Postat av: Emma

Hoppas ni hade trevligt på bröllopet. Så fina valpar ni fått :D Tack för inlägget i min blogg. Jag tror med på att dem kommer att vänja sig av med att vara så himla nära en när dem väl mognar och dem upptcäker världen mer. Då hard em ju inte tid med oss så mycket :) Så sött din dotter e. Kram Emma (Dihrona från bloggis)

2007-09-21 @ 01:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback