Nu kommer våren och kanske sommaren.

jaaa äntligen är det lite varmt och skönt ute. jag har varit så himla dålig på att uppdatera. men det har inte hänt så himla mycket. alma växer och frodas, den 5 maj börjar hon inskolningen på dagis. hoppas hoppas att det blir bra, tänker jag efter så har jag kanske hört om två barn som inte älskar att gå på dagis så det bådar ju gott.

vi har varit lite i stadparken och så har vi hälsat på farfar. han har för den delen passat lilla grynet hur mycket som helst. så skönt att det funkar. det är ganska imponerande hur enkel alma är och hur tacksam hon är bara hon får uppmärksamhet. gullunge.

mormor köpte fina fem myror kläder, fantastiska. nu får vi ju fräscha upp hennes garderob så hon har finast kläder på hela dagiset. hehe. skrytkläder.

image323

image324
gungeligung

image325
alma har sparat hår så hon kan sätta upp det.
image326

image327
sessan passade på att slicka kristian lite i munnen, det framkallar lätt kräkkänslor..

image328
så gillar hon att rasta sessan.

image329
så har vi ett fantastiskt litet sjalbarn.

Kristian har fått jobb, han är så himla duktig. hans praktikplats bara älskar honom och jagar honom redan. han är proffs. jag är så stolt över honom. men först skall han bara bli klar i skolan, men det är ju inte lång tid kvar. heja heja.
jag sliter i vanlig ordning på mitt jobb, men det är faktiskt riktigt roligt och ännu bättre blir det när jag vet var alma befinner sig och jag inte behöver skynda hit och dit för hon är ju på samma ställe och den tiden som är bestämd följer man. enkelt.

nu skall jag kolla på äntligen hemma. få lite inspiration, så vi har lite tips på hur vi skall inreda och sköta vårt blivande hus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback