Barn och hund



en vanlig syn hemma hos oss.. slött i soffan med barn och hund överallt!

Kommentarer
Postat av: sue

...inledde fredag kvällen med ett kraftigt illamående trodde det var de nya glasögonen eller mammas macka med gravad lax som hon tvingat i mig när jag hämtade hunden, framåt 23 tiden började jag spy kraftigt och detta höll på hela natten , måste säga att det var nog sedan mina graviditeter som jag kräkt så mycket. framåt småtimmarna la jag till diarre och mens.. var utmattad på lördagsmorgonen, fick hög feber och en ordentlig huvudvärk. Låg utslagen och sov
hela dagen med lite småkräkningar och ordentlig diarre och mens som aldrig förr. Framåt kvällen drack jag lite te, pratade med modern som mådde bra alltså var det inte hennes lax. mera te och vatten..satte mig lite upp och kollade på tv parkinsson men bara en liten stund blev trött och svett och vågade inte ta piller mot feber och huvudvärk, kollade symtomen för calici stämde precis minus mens som ju var i rätt tid men jvligt olämpligt. La mig..sov till 10 nu på morgonen, tur man har en liten trädgård och kan släppa ut lilla cleo för en kort kissning, hon har bara sovit med mig hela tiden.
Men nu var hela sängen fuktig och nattlinnet med (slängde allt i tvätt och gick en bra runda i soskenet med cleo) och min huvudvärk var borta och har vissa skakningar i benen, matt och men alt går framåt, bara att jag sitter här och undrar hur du har haft det,, tack alma för denna nära döden upplevelsen säger mormor sue:)

2008-02-03 @ 12:49:42
Postat av: anna

mamma, det där var väl lite väl informerande:)stackaren

2008-02-03 @ 14:40:31
Postat av: sue

jamne tänk då hur den lille har haft det..puttelisa

2008-02-04 @ 22:09:22
Postat av: pappa

eller hur store pappa har haft det... ni som har lyckats undgå denna härliga åkomma ska känna er lycligt lottade
lita på oss ;-)

2008-02-04 @ 22:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback