Gott nytt år

vi firade den där dagen då alla skall vara lyckligare än någonsin. vi var hemma hos martin och åsa i deras fina hus. allt i goda vänners lag. mycket mysigt med massor av god mat och gott vin. mums.

vi sov över, det kändes nästan som semester. mmm mys.

vi har dock kommit på en sak, att det är länge tills vi kommer skaffa hus. det är ju SÅÅÅÅÅ kallt. det är ju klart att det är ju ganska oekonomiskt att värma upp 5 rum när man kanske använder 3. mysigt var det iallafall. alma var så fin så fin, ja hon var säkert finast på festen.

Liten bildbomb
image293

image295

image296

image297

image298
tolvslaget...

image299
bakismorgonen efter...


en annan kul sak är att jag har fått nytt jobb, kvar på ICA men en helt annan tjänst. roligt fast ledsamt. alma kommer få börja på förskola mycket tidigare än vi hade planerat och jag känner mig typ som världens sämsta mamma som skall lämna bort mitt barn. dessutom blir det så här panikartat så jag vet inte, hon får väl en plats på den där förskolan som inga andra barn vill gå på...buhuu. men det är ju för något bra. eller?

god fortsättning till alla!

Kommentarer
Postat av: Ebba & Tania

God fortsättning! Du är en bra mamma, men jag förstår precis hur du menar. Måste själv sätta Ebba på dagis tidigare än vad jag vill. Men ..allt blir ju aldrig som man ville tydligen haha.
Känner mig jättehemsk som ska ha henne på dagis, jag tänker "hur ska de veta vad Ebba vill?"

2008-01-09 @ 15:06:36
Postat av: cecilia

Hörrödudu barn mår bra av att vara på dagis Charlie har utvecklats ngt enormt dessa månader så du ska absolut inte ha dåligt samvete för att lilla bönan ska börja på dagis. Gott nytt år förresten
hälsn cecilia och co.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback