jo tack, saker går framåt!

ja, det får man säga. Alma är har lärt sig klättra och slår sig mer än någonsin. Hon är sådär lagom skrikig och gnäller faktiskt mer än vad som kan tyckas nödvändigt.
Men jag umgås med henne så mycket det bara går, för att försöka kompensera att jag skall sätta henne på dagis...Än har vi inte fått någon plats, men får börja tjata lite mer så fort jag vet när jag börjar jobba. Men vilken surkärring som sitter på den där tjänsten här i malmö. Vill mest bara be henne fara åt helvete, men då blir vi nog verkligen inte prioriterade..hmm.

Idag var vi på besök hos Sofi i Lödde, jag lyckades köra fel ut dit så vi tog en fin omväg runt kävlinge. Men till slut kom vi fram. Jessica och Amy var oxå med. Mysigt har vi haft det.

image301
Amy och Alma gosar lite.image302
så snodde hon Amys napp...

Nu är det dags för ynket att sova och vi skall njuta av handbollen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback