MeandI

Ja, nu kör vi igen, i hopp om att folk har mer pengar och mindre sjuka barn så tar vi den 4Mars Kl 18.30 hemma hos oss.
Ni kan väl bara osa till mig senast den 1mars, nu är jag ute i god tid så anteckna så ni inte missar nya fina vår kollektionen;)

Annars är det ganska jobbigt här hemma, alma är sjuk, kräkte halva natten och nnu har hon slutat kräka men nu rinner hennes näsa som aldrig förr..Men som vanligt är hon tapper och glad ändå. Lite gnäll men det får man väl ta antar jag..
image303
alma gosar lite med sin kompis casper.

Fortfarande inget nytt ang. förskola, men från måndag får jag väl ligga på som bara den.
Någon som har tips på bra saker att säga för att få henne att fatta, jag ska försöka få mitt jobb att prata med henne, de kanske hjälper.

Kommentarer
Postat av: sue

har amy oxå haft kräksjuka med tanke på att de delade napp?

2008-01-28 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback