ledig idag

som vanligt har vi varit lite duktiga och gjort ärende och sen har vi varit lite duktiga och vilat:)
jag vaknade kl 5 i morse och hade förhoppning om att gå och träna men jag var faktiskt helt medvetslös, så det får bli ikväll istället. fast jag fortfarande är medvetslös så är det lite bättre.

carro har varit här och hängt lite och alma blir lika glad varje gång. det är mysigt. skönt att vara ledig samma dag som en av sina fina vänner så slipper man sitta själv. eller ja, själv är jag ju inte, jar har ju ett djur och ett gosebarn hemma också.

nu är inbjudningskorten ute och en massa saker fixade. skall fixa kläder till alma, svårt med storlek om man skall beställa  redan nu, men vi får se, det löser sig säkert.

alma har fått lite färg på dagis, alltså blivit lite solad, måste komma ihåg att sätta solskydd på henne på morgonen. men hon ser fin ut när hon inte är aldeles genomskinlig som hon annars har en tendens till!

vi håller på att göra om på almas rum, skall så fort jag kan hämta en hylla i lund som hon skall ha där inne, så blir det nog fint och mysigt. måste försöka organisera där inne lite bättre.

nu har dom börjat gräva upp vår innergård, med lite tur är den klar innan sommaren är slut, just nu är där bara hål rakt ner, ser helt galet ut. men dom borrar och härjar så det blir säkert fint till slut. så vi inte behöver lida ihjäl oss för det är så varmt och vi inte har en balkong. sjukt peppad på ett hus, men mindre peppad på att flytta och allt som hör det till. det får bli en annan gång.

Kommentarer
Postat av: Bettan

Borde inte dagis sätta solskydd på alla barn!



Vad gör dom egentligen för sin lön?

2009-04-22 @ 19:14:25
Postat av: Bettan

fan va kass du e skriver aldrig i din blogg

2009-05-05 @ 15:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback