Påsk och fint väder.

ja äntligen har det fina vädret kommit. Vi är så lyckliga:)

dagarna bara springer förbi på kort tid har vi firat påsk, väldigt mysigt hemma hos mamma med hela familjen samlad, vi har fått en kusin som har förvandlats till ett litet sjalbarn, verkligen litet, han är bara ett litet gryn, vi har varit och firat lite påsk med nonno Zoltan, vi har varit på promenad i parken i solsken och en massa annat skoj.

vi har köpt en underbar resa, brasilien here we come:) synd bara att det är en halv evighet tills vi åker men som tiden springer nu så är vi snart iväg.

inbjudningskorten har nu hamnat på brevlådan så snart har ni dom:) känns som att saker börjar falla på plats och snart är vi i hamn med en massa saker. kristian får i dagarna sin fasta anställning, faktiskt värt att fira, vi är glada.


olivias hund passade på att krypa upp brevid alma på hennes pall, hunden är ju faktiskt väldigt liten och sjuuukt smidig...



alma är glad för sin kusin







damen ramlade precis över en ölburk...


så hittade vi rallybilar i parken.


jag ville våldspussas men divan var inte alls på..



nu har gullungen precis hoppat i säng och jag skall snart göra detsamma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill ha dina brillor! I LOVE! gutt att ni har haft en fin påsk. själv la jag en spya på jobbet och nu tror alla att jag är gravve alternativt var bakfull - den som bara hade sån tur...haha..har redan inghandlat outfit till the wedding! puss!

2009-04-13 @ 22:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback