nu var det klart..

ja nu är vi då ett gift par. haha, det känns faktiskt galet. men riktigt grymt. fint blev det och allt gick enligt planen. TUSEN MILJONER TACK för att ni kom och för alla presenterna och inte minst alla fina tal.
det har faktiskt varit lite stiltje nu, liksom lugnet efter stormen. nu måste jag ha nya projekt att leda, jag måste hitta på något nytt, något riktigt kul, kreativt och riktigt mäktigt. håll till godo, det kommet, än vet jag inte riktig vad bara men vafaen, det löser sig.
imorgon börjar jobba och det känns väl sådär, mjukstart, ett par timmar imorgon, sen lugnt på måndag. Alma börjar äntligen på montessori. vi var där och hälsade på i torsdags och det verkar riktigt bra faktiskt. stort som bara den och en massa finurliga kreativa rum. hon verkade gilla det, skall se så det går bra, vi får ta det lugnt så blir det hur bra som helst.
har inga bilder här på denna datorn, så jag skall bara byta dator sen kommer det bildbomb.
en valp kvar att sälja, så vill någon bli lycklig ägare till en liten underbar pojke så hör av er. '

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback