hästar

igår lyckades jag få med mig hela familjen till stallet, så mysigt. pappa k var inte lika peppad men han hjälpte till och stog ut.
alma som varit så rädd innan, var fortfarande rädd men mindre rädd, hon vågade rida lite, till min stora lycka:)



till och med sessan var sugen på att titta på hästar.

alma är nu sjuk IGEN. tydligen hade dom bara varit ett barn på dagis i fredags.. Kul. alla säger den glädjande kommentaren "det är första året..." personligen tycker jag att man borde få reducerad dagisavgift när barnen ändå aldrig är där.. men det får man väl aldrig igenom.

nu är det dags att vårda lilla barnet.



Kommentarer
Postat av: Lisa

Det ska börjas i tid! Vilket stall är det ni har tagit er till? Vi ska ut till Humlamaden i helgen och rida ponny, Jenny och jag. Stor kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback