milamässa, göteborg och barnuppfostran...

ojojoj, mycket händer det här i hemmet.
i helgen var vi i göteborg, jag, alma och elisabeth, vi hälsade på kära emeli som jag har saknat så och scandinavium med hästar och hundar och allt annat som finns att erbjuda där.

lilla damen har lite förvandlats till ett monster mellan varven. hon rivs och slåss som en galning. jag har inte en aning om vad jag skall göra för att få henne sluta. försöker prata med henne och förklara, det verkar som hon förstår men så är hon där igen och river mig i ansiktet.

jag är övertygad om att hon lär sig rivas på dagis, flertal gånger har hon kommit hem med stora rivsår i huvudet, så det är väl det som gör det. skit också.
jaja, vi löser nog det också.

annars har hon börjat prata väldigt mycket och det är så himla mysigt att hon berättar massa saker. hon frågar om mina vänner, carro, åsa, fanny.. eller sanny som hon säger. martin säger hon jobbar och rikard bara tränar:) hon är för rolig.

nu blir det bildbomd..

alpaca djur på milamässan.


damen somnade på sin tripptrapp när vi färgade håret, allt för att inte gå in i sängen..




alma friserar lilla sissi

hon är såååå sööööt!!!

gonatt glada vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback