sjukt barn..




nu är damen sjuk igen.. ohh jag blir så trött. stackars lilla alma. dom sa lite "upplyftande" att det första året på dagis är dom sjuka hela tiden.. men anna, det blir bättre. vet inte om det värmer så mycket, varken för mig eller för den lilla alma.

nu har vi iallfall hämtat vår fina bil. jippi. känns nästan som en dröm som gått i uppfyllelse, att ha en nästan ny bil. lite materialistiskt, men va faen. det är kul juh. kan man så ska man, det är vårt mål:)

men nu blir det till att spara inför sommarens bravader. men dom har ju bra rea på www.litencorrelin.se så jag måste bara köpa lite till alma, man måste ju få en liten present när man är hemma och sjuk.

Kommentarer
Postat av: Tania o Ebba

fy fan ja..Ebba är alltid förkyld tycker jag, har inte fått en enda hel månads lön för fan. Ha det så bra=)

2009-02-10 @ 19:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback