äntligen

nu har vi fått ny dagisplats, alma har fått en plats på malmö montessori skola. jippi. det känns verkligen väldigt bra. fast det blir lite längre på morgonen och så, men jag tror det blir bra. bättre än vad det är nu iallafall. så det blir fett.

det verkar oxå som det har löst sig med boende för en eventuell semesterresa i sommar. nu skall vi bara hitta en biljett som nästan är gratis. så om någon hittar så hojta:)

vad som gäller annars är att jag fortfarande är sjuk. not cool. ingen träning.. wä, kryper snart ur skinnet. men va fasiken. får jobba på att bli frisk.

saker börjar dra ihop sig inför bröllopet. ojoj. lite kvar att fixa, men det skall nog lösa sig. tids nog.
almas klänning kommer bli så sööt. ja, det kommer bli fint. själv hittade jag skor på tradera, sweet. 86pix plus frakt. i love. tack dana för hjälpen.

imorgon är det krismöte på det nuvarande dagiset, kommunen har väl kommit på att dom kostar för mycket pengar.. ja, det skall bli intressant och se vad dom har att säga.

Mycket som skall hinnas med imorgon. jobbigt läge. rea på marty, 30% imorgon, bra om man hittar en outfit då. passa på när det är liiite billigare iallafall, hämta ringar, titta på fotboll, hämta bilen, gå på krismöte.. allt inom 90 min. tror ni jag hinner??? mycket tveksamt, får kanske flytta något till onsdag.




Kommentarer
Postat av: Bettan

Vae FAEN

2009-06-16 @ 14:15:06
Postat av: Bettan

Bilder på husvagnen då!

2009-06-16 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback