helg

wäää, måste alltid mina lediga helger vara så korta??

hur som haver så har vi faktiskt gjort en massa roligt och det har varit mysigt. Igår var jag och alma och tränade två timmar på morgonen, mysigt. Sen gick vi på handboll och malmö vann. det var ju tur iallafall. full rulle med prisutdelning och allt!

sen var det kväll och vi var sjukt trötta. jag hade kunnat sova i en vecka känns det som just nu. det blev flottig pizza, som dessutom blev fel så kristian fick cykla dit två gånger. mongon.

vakna tidigt som vanligt, upp och hoppa för idag har vi varit bjudna på brunch hos vänner i lund. supermysigt och ett riktigt bra initiativ. sen en sväng till affären och äntligen fick jag köpt min nya kamera, av den tröttaste jäveln i butiken, styr upp dig för fan.

en vända till nonno och fika lite, goda pannkakor och annat mys för att sedan avsluta dagen hos mamma med god mat och trevligt sällskap. nu känns det som jag har ätit hela dagen och det är väl typ sanningen. tur det är träning imon, längtar:)

alma stimma som en galning hos mamma, släpar fram allt hon kan hitta och stirrar med kitty så hon blir helt förvirrad!

nu sover alma, med hosta.. nooo inte sjuka igen, jag skall snart hoppa i säng för jag är SJUKT trött.


Godnatt

Kommentarer
Postat av: oran herself

usk-hora? nänä, så fint är det inte än...vårdbiträdes-hora är jag! den finaste sandby har att erbjuda..



och du, om ert barn måste sova under gamla tidningar kan ni väl söka lite socialbidrag eller nåt så ni har råd med en sleden filt till na?



puss!

2009-03-22 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback