igår var vi lediga.

och det var himla skönt, jag var uppe kl 05.00 och så kom tobbe och hämta så vi kunde vara på träningen som började 05.30. ahhh det är så jäkla gött när man står i duschen kl 7.30 och tvättar bort svetten, då känner jag mig sjuuuukt duktig:)
på lördag skall alma med på träningen, mycket musik då och det gillar hon ju.

sen mötte vi upp vännerna och fixade lite ärende och fikade sedan. mysigt. det är så kul att alma verkligen gillar mina vänner, skönt också att hon fungerar så lätt med dom. sen kom pappan hem och vi hade besök av lite folk som kommer hjälpa oss med diverse saker. kändes riktigt bra, sympatiska människor så det blir nog fint tror jag:)

idag är det simskola för den lilla och jag skall spendera pengar på ett me&I kalas. I love. så är det helg snart igen och jag är LEDIG, vilken fest. skall höra med far min om vi inte kan äta där en av dagarna, hade varit gött. skänt att slippa tänka på mat.

just det, jag får ju inte glömma, igår så ville inte alma komma till ro på eftermiddagen, så frågade jag om hon kanske ville sitta på min rygg, det ville hon, så hon valde en sjal, hoppade upp på min rygg och SOMNADE! sååå mysigt, det var längesedan.

 




så var jag tvungen att prova och platta hennes hår. haha. fina lilla alma!

Kommentarer
Postat av: Anonym

världens finaste :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback