ledig helg och det e Najs

idag har jag varit ledig och kommer vara ledig imorgon också. det är riktigt, riktigt skönt. i morse tog vi det lugnt, gick en promenad till affären och köpte bullar, åt god frukost.
sen sprang jag iväg och tränade och alma fick idag stanna hemma, annan tränare så jag viste inte om alma var välkommen, men det hade hon varit. jaja så är det.
på lördag är det stor uppvisning och lite hallaballooo så jag tycker att alla som kan skall ta sig till EOS hallen i lund och titta.för mer info ta en titt här
www.capoeriamalmo.se ( vet inte hur jag gör det till en klickbar länk...) skitsamma.

imorgon skall vi titta på hästar på ribban. hoppas verkligen solen håller i sig så vi kan hänga nere vid havet och njuta. ahh det blir mysigt, måtte det bara låta bli och blåsa...

nästa vecka är det verkligen fullt tryck för mig. det är skånemässa och vi har en stooor monter där. jag kommer jobba MYCKE. tråkigt, inte mycket almatid, men det får jag ta igen sen, för då blir det lalandia för hela slanten. det blir fett. imorgon skall jag på jakt efter nya badkläder till henne. hittade faktiskt söta på jobbet, kanske får bli sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback