Loppisarna är riktigt igång och lyckan är total!

äntligen är det ett riktigt bra tecken att sommaren börjar närma sig.. Loppisarna krigar om helgerna och ddet är svårt att komma först till allt. i helgen fick vi hålla oss till en, burlövs ryttarförening hade och vi fyndade lite. hittade ett par fina gummistövlar till damen och en ljusstake till bröllopet.
roligast var nästan att dom hade ponnyridning och jag lyckades tvinga alma att rida en runda. 
folk blir alltid lite chockade och tycker nog jag är lite elak när det kommer till alma och hästar, jag tvingar henne och det står liksom inte i min panna att hästar är faktiskt något jag är riktigt bra på:) Så hon överlever nog. 
Väl upp på hästryggen var hon riktigt nöjd. den lilla ponnyn hette Heman och påminde väldigt mycke om en lite ponny vi hade när vi var små som hette Kiri. Gulliga små djur.



mamma emailade just över lite bilder, blandannat en bild på mig när jag antagligen hade blivit itvingad i iskallt vatten någonstans.. buhuu se som jag lider:)



nästa helg är det loppis i skabersjö, jag tipsar alla om att åka dit och fynda. det kommer bli fett.


alma har fått lite nyheter i sitt rum. en egen liten william, en spis och en strykbräda. nu börjar det bli riktigt fint där inne. men än är det inte klart, måste riktigt ta mig tid att fixa. kanske i morgon efter jobbet, eller onsdag när jag är ledig. vi får se.

sessan skall försöka bli med barn igen, så hennes pojkvän har flyttat hit för ett tag, så är det någon som är peppad på valp, eller någon som vet någon så hör gärna av er. blir det valpar så blir dom garanterat fina och vi vill inte bara sälja till vem som utan har gärna någonslags connection till dom små liven.
det blir samma pappa som förra gången och dom är sååå kära och pussas och myser. 



nu kallar sängen.

Kommentarer
Postat av: cecilia

Ja ha jaaaa här har man missat att det är bröllop på gång då får man säga grattis och lycka till

//cecilia och charlie

Postat av: Bettan

Hitta en karl till Elsa

2009-05-13 @ 13:55:41
Postat av: anso

hitta en karl till mig.

2009-05-13 @ 20:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback