På ribban i regnet.

så idag var det den dagen som jag har längtat till ett tag. allt som krävdes var att regnet skulle hålla sig borta.. men som vanligt i sverige så kan man inte räkna med att det skall vara fint väder. så det blev regn.. men vi fick se lite hästar iallafall och en och annan kanin som hoppade.
vi stötte även på en mycket välklippt pudel. alltså dom där hundarna är för roliga.

olivia med familj var också med en liten stund och lille bebisen har vuxit till sig nu och har numera strl 50:) wow.
alma fick vara bebis en stund och hänga på min rygg, det är supersmidigt att ha henne där, ibland önskar jag att kristian kunde bära mig på ryggen så jag slapp gå!

annars försöker vi rädda sommaren och kanske ta en liten semester, så tiden går snabbare:) men än är inget bestämt.







Ja, det var denna dagen. nu har mannen lagat mat så nu blir det äta för hela slanten!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså..har den där pudeln en så att säga friserad rumpa...?

2009-06-14 @ 21:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback