kalas idag..

o nu är jag faktiskt helt slut, alma och kristian oxå för den delen. alma somnade utan välling, det betyder en del.
allt gick hur bra som helst, alma verkade väldigt glad och helt nöjd med allt. en massa folk var här och det är sååå himla roligt nu när det börjar bli en massa barn i kretsarna.
jag känner mig som värsta husfrun, jag har bakat i flera dagar och idag har kristian städat som en galning och mitt i allt har vi hunnit springa på husvisning och tvätta.
huset var fint, eller ja allt, varenda vägg måste målas om men annars hur fint som helst. men lite dyrt med tanke på allt som måste målas, men vi får se vad som händer.
snart bär det av till brasilien så här blir resan typ, rio-ilha grande-rio-salvador- morro do sao paulo-salvador-Sao paulo-sverige. Vi är borta tre veckor och det kommer bli sååååå himla skönt. bara sol och bad, njuta av livet, äta god frukt, mysa av varandra och ha det helt ljuvligt. har bokat första tre nätterna nu på ett hostell i rio, verkar mysigt. gött.




alma peppad och ja sjuuukt nyfiken fast jag köpte presenten...


morgon tårta


sjukt nöjd med mina muffins:)


lite blyyg när alla sjöng för henne.


Dom snyggaste gästerna.

så klart vill inte sista bilden funka...

godnatt då. o tack alla ni som deltog i kaoset:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag är så JÄVLA snygg!

2009-11-09 @ 10:05:10
Postat av: SiS

Grattis lilla söta Alma!

N och E, ni ser ut som ni ska på Grand! Minst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback