landet eller inte landet..

hhmm ja som vanligt tittar vi på en massa olika hus, mest på hemnet, men ibland blir vi sugna på att titta på dom i verkligheten också. har hittat ett nytt hus, eller ja det är i högsta grad gammalt, men verkar fint. det är faktiskt en gård, med möjlighet att ha hästar osv hemma. inte för att det känns så aktuellt förrän jag ha vunnit drömvinsten på lotto eller något liknande. men fatta så fett, ett stort hus på landet, svindyrt säkert att värma upp, måste ha två bilar, måste installera larm i hela fastigheten, köpa två pitbulls som står kopplade i kedjor på gården och aldrig riskera att sova själv hemma.
Kanske direkt skall sätta ut en annons om en inneboende, eller då kanske man får ett psyko som yxmördar oss. ahhh kanske inte är bra för en som är sjukt mörkrädd att bosätta sig på landet?! Vem fan vet. dock kräver jag att alla mina vänner skaffar sig körkort och även minst en bil så alla kan komma och hälsa på oss ute i vildmarken. aight?

förövrigt sa alma - jävla unge- till sin farfar idag, jag är sämst och bryter ut i ett vilt skratt, NOT COOL anna... jag vet att det kanske inte är optimalt att uppmuntra hennes fina språk.. men det var faktiskt väldigt roligt när hon sa det.

sen körde vi hem från lund, då passade hon på att slänga in en sån liten färgpastill som man skall färga ägg med, i munnen, så när vi stannade bilen var hon aldeles grön i ansiktet och på händerna, hon hade även lagt sina fina gröna fingrar på dom vita listerna som vi köpt för att ha i köket, så dom var skitsnygga... lilla busunge. det var KUL. kommer in genom dörren och det är som en svinstia här hemma.. vi har fått en jävla bananfluge invasion..snälla snälla städdam, kom hem.. jag fick sanera köket och missade solningen som jag sett så mycket fram emot.

nä nu kallar soffan, jag är faktiskt sjukt seg måste jag erkänna.
tackkorten har kommit, dom  skickas snart ut



:)

Kommentarer
Postat av: Bettan

Din jävla gamla käringa jävel INTE LANDET INTE LANDET INTE LANDET



Om du bodde på landet hade du aldrig haft oss som tjänstefolk

2009-10-29 @ 08:45:21
Postat av: Nonno

låter sunt med hus på landet.. :) Jag kan bli uniformerad och beväpnad vakt ute på tomten :) Hälsa lilla gröna grisen. bacione

2009-10-30 @ 18:24:50
Postat av: Lillemans mor

lilla trollunge.. jag finner vissa likheter mellan kusinerna.. Lilleman kommer nog att bli likadan som Alma., för hon kommer väl att lära honom allt hon vet den lilla busen! ses på söndag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback