hej jag heter anna och är mamma till alma och jag är säääääämst på att blogga....

ja så är det just nu. fatta jag har haft sjukt mycket faktiskt, skyller allt på det. vi har ju gift oss, hela familjen dock INTE bytt namn, inte kommit fram till något vettigt, kanske tar ohlsson eller något.  det löser sig säkert.

hösten är helt igång, jäklar vad mycket som händer, jag blir helt nervös, imorgon är det kalas för mormor, lördag bär det av till London. ljuvligt. alma skall bosätta sig i husvagnen under helgen och kristian skall på kalas med sina kompisar hela lördagen. lite längre fram är det fler kalas, folk blir gamla och fyller  år, alma blir tre och sen bär det av på resa till Brasilien. überfett.

alma har börjat på nytt dagis och det är verkligen såååå himla bra. jag är så nöjd, det är en bit bort men fan vad bra det är. hon är så glad när man hämtar henne och hon utvecklas som bara den. hon har blivit kompis med ett tvillingpar, två tjejer som ljuger varannat ord dom säger, hon kanske kan lära sig något vettigt av dom iallfall!! haha.

ikväll flyttade två av valparna, sessan verkar föga brydd o inte heller dom som är kvar. isa stannar med oss och pluto är fortfarande tillsalu, men det löser sig säkert.

ahh fick precis sms från finaste vännen, med lite tur har vattnet gått. tjohoooo fisen är på väg. heja heja.

imorgon skall jag försöka rasta mitt fett lite på morgonen, skall se o jag känner mig döende, men fan, det är bara att raska mig upp ur sängen. skall ju flotta i mig massa god mat sen så då får jag klart förbereda mig.

nu kallar sängen och nu börjar festligheterna. godnatt


Kommentarer
Postat av: Jack

Olsson är superfint tycker jag

2009-09-22 @ 22:29:34
Postat av: syster familjen

hahaha mycket fyndigt namnval:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback