jessindeedjaesämst..

jaja, så kan det vara. jag fattar intee för mitt liv var tiden tar vägen. pleeees stanna lite. jag har inte lagat mat på evigheter känns det som, vi bara rusar runt. så sket mycket på agendan. ikväll var det föräldramöte, dom bara tuggar, dom adnra föräldrarna alltså, fan skaffa lite vänner och tugga på.. annars är det ett riktigt, riktigt bra dagis. vi är riktigt nöjda. men sånna evighetsmöte har väl ingen tid med.
imorgon är det jobb, sen är det möte med fotograf, ev visning av hus, styrelsemöte och plugg.. yey det kommer gå bra på onsdag. NOT. jag har faktiskt ågren för att skriva prov, har inte gjort det på minst hundra år..... men men det löser sig säkert ska ni se.

snart skall alma börja träna med mig, dom ska ha barnuppvisning i mitten på nov och roligt om hon kan vara med till dess. nu nannar hon kudden, lyckligt ovetande. haha.
nä nu måste jag hoppa i säng, skall ju upp 5 imorgon, tyvärr inte för att träna, utan jobba... buhuuuu.

hade tänkt bidra med bild, men hitta dom inte.. sorry.

Kommentarer
Postat av: Bettan

SÄMST!

2009-10-01 @ 21:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback