bollen rullar igen..

ojdå, hemma från sköna brasseland. det var verkligen hääärligt. men nu är allt nästan som vanligt. vi packar, donar, försäkrar, larmar, bankar.. ja fixar en jäkla massa inför flytten. snart bär det av. ska bli skönt med stort hus. nu är det färdigt också så vi kan bygga badrummet, lilla hemmaspa:t. kommer bli så fint. har en massa planer, mysigt att springa på loppis hela sommaren för att hitta det där extra fina som ska in i huset. alla småsaker som jag har som fått ligga nerpackade, nu ska dom upp och fram. alla möbler jag samlat på mig. ahhh det blir kungligt. jag o alma skall hinna en runda till fjällen oxå. mysigt. verkar som vi blir ett litet gäng. härligt. hoppas babbo följer med så blir det ljuvlig mat varje dag. häääärlgt. idag gick jag genom isen i pildammarna. det var kallt. men som tur var gick allt bra. lite otrevligt när jag vet att det är fullt med bajs i dammarna. ush. nu kallar sängen, upp och träffa mina krigarvänner imorgon kl 5.30. gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback